twitter
rss

Song: Love of my life

Love of my life, you hurt me,
You broken my heart, now you leave me.
Love of my life cant you see,
Bring it back bring it back,
Dont take it away from me,
Because you don't know what it means to me.
Love of my life don't leave me,
Youve stolen my love now desert me,
Love of my life can't you see,
Bring it back bring it back,
Don't take it away from me,
Because you don't know what it means to me.
You will remember when this is blown over,
And everythings all by the way,
When I grow older,
I will be there by your side,
To remind how I still love you
I still love you.
Hurry back hurry back,
Don't take it away from me,
Because you don't know what it means to me. Love of my life,
Love of my life.


Amor Da Minha Vida


Amor da minha vida, você me feriu
Você quebrou meu coração e agora me deixou
Amor da minha vida você não entende

Traga-o de volta, traga-o de volta,
não o leve de mim,
Porque você não sabe
o quanto é importante para mim.

Amor da minha vida, não me deixe
Você roubou o meu amor e agora me abandona
Amor da minha vida você não entende

Traga-o de volta, para mim
Não o afaste de mim
Porque você não sabe
O quanto é importante pra mim

Você irá lembrar
Quando isto acabar
E todas as coisas dessa maneira tiverem fim
Quando eu ficar velho
Eu estarei lá do seu lado
Para lembrá-lo como eu ainda te amo
Eu ainda te amo

Volte logo, volte logo
Traga-o de volta para mim
Porque você não sabe
O que isto significa para mim
Amor da minha vida
Amor da minha vida
Yeah

0 comentários:

Postar um comentário